Het grootste online winkelcentrum van Nederland

Uitdaging 1: Het sluiten van partnerships met top winkels Een groot gedeelte van de top van de e-commerce werkt al met Beslist. Denk aan Bol.com, Coolblue, Amazon etc. Toch was er ook een groot gedeelte wat niet met beslist.nl werkte. Met een prospectlijst van de top 250 klanten zijn we zonder al te veel info aan de slag gegaan. De eerste uitdaging was het bereiken van prospects. Door slim en vasthoudend aan de slag te gaan is het gelukt het grootste gedeelte hiervan te spreken. In gesprekken kwam veel oud zeer naar voren. Door begrip te tonen & bezwaren te weerleggen waren deze vaak toch over te halen. Het resultaat? Elke 2 weken een top partnership gesloten. Uitdaging 2: Het vertellen van het verhaal De salesafdeling werd op pad gestuurd met vaak ingewikkelde presentaties over nieuwe gimmicks die veel over de inhoud gingen. Terwijl potentiële klanten nog niet overtuigd waren van het geheel. Als onderdeel van een multidisciplinaire groep het salesverhaal/ presentaties anders aangepakt. De nieuwe stijl presentaties wordt nog steeds met veel succes gebruikt.