Een fantastische samenwerking van verschillende leveranciers met restvoorraden.

Dipso
Uitdaging 1: Het uitrollen van een E-Commerce strategie
Deze b2b spelers hebben regelmatig voorraden over. Ze kunnen deze niet altijd kwijt aan de b2b markt. Zo hebben we een E-commerce strategie bedacht om deze artikelen via de consumentenmarkt alsnog te verkopen.
Uitdaging 2: Bouwen van een online winkel inc. koppelingen met vervoerders, marketplaces en andere marketingkanalen
Aangezien het hier om een test gaat was het zaak de initiële kosten zo laag mogelijk te houden. Door slim gebruik te maken van bestaande themes en standaard koppelingen kon relatief snel en goedkoop een start gemaakt worden. De besparing hierdoor was 60% tov andere offertes die er lagen.
Uitdaging 3: Het runnen van een e-commerce bedrijf
Alle commerciële zaken worden door ons opgepakt. Of het nu gaat om het beheren van de campagnes, klantvragen of het up-to-date houden van de productinformatie. Resultaat: Een maandelijkse groei van van gemiddeld 10%