Een prachtige horecazaak in Groningen met het mooiste terras! Dit was nog niet voldoende bekend. Dankzij verschillende inspanningen hebben we > 25% omzetstijging gerealiseerd en zijn de reviews met 25% gestegen.

Harbour Café
Uitdaging 1: Een nieuw concept
De keuken had een volledig nieuw concept uitgewerkt en de zaak was verbouwd. Dit concept was echter nog niet doorgevoerd in de menukaarten en online. We hebben alles opnieuw gestyled en gezorgd voor een mooie congruente online en offline uitstraling.
Uitdaging 2: Reviews
Het oude concept had voor niet hele goede cijfers gezorgd op de relevante kanalen. Dankzij een actief beleid op het gebied van reviews hebben we, slechte reviews om kunnen draaien en kregen we meer goede reviews. Gevolg? 25% stijging op Tripadvisor, theFork en Google.
Uitdaging 3: Personeel vinden
Ieder jaar is er in de zomermaanden veel te doen. Er is een groot tekort in de horecabranche. Er werd vaak duur personeel ingehuurd via uitzendbureaus die vaak niet heel goed waren. Via social campagnes hebben we veel goede parttimers gevonden. Daarnaast zijn we in staat geweest om een nieuwe assistent management laag te vinden dankzij campagnes via LinkedIn.
Uitdaging 4: Bekend worden in Groningen
We hebben Harbour Café in de zomer neergezet als het mooiste terras van Groningen. We hebben samenwerkingen gezocht met verschillende event en hospitality bedrijven in de omgeving. We zijn gestopt met de promotieacties via de kanalen waarbij je veel korting weggeeft en commissie. We hebben korting gegeven via onze eigen kanalen en budget geïnvesteerd op kanalen die wel commissie vragen maar geen korting geven. Resultaat > 25% groei.